Selasa, April 14, 2009

Macam sama aje


Megat Firdaus, Rozabil, Reezal Merican dan Shahrul Zaman mengangkat sumpah sebelum menjalankan tugas masing-masing.


Macam sama dengan Majlis di atas aje ...

Mungkin amalan yang ana tidak tahu.

31 ulasan:

tok sumpit berkata...

tak dapat angkat sumpah depan Agong pun takpelah .. janji balaci balaci aku angkat sumpah depan aku .. kih kih kih !!

Melayu Sejati berkata...

OITT..

TAK HABIS LAGI KA BERPERANG...?

TAKKAN UMNO DENGAN UMNO PUN NAK MENGUTUK?

HANGPA NI UMNO KA ATAU SETAN?

UMNO=UMAT MELAYU NO OTAK...KIH KIH KIH...SAMA-SAMA UMNO PUN BERKELAHI MACAM SIAL.

GADUH JANGAN TAK GADUH...SENANG PEMBANGKANG NAK KUTIP HASIL.

har har har har har berkata...

He he he ..SuKJ..releks lah..

Usin Provoke aje ..har har har har har...Standard lah UMENO..kena Buat Aku Janji macam Budak Universiti dan Gomen Staff..

Tak pe Pemuda UMENO kan Semangat SetiaKawan...Berani Berubah ..heheh hehe..jangan Makan Kawan dah lah ..nanti Gobid Sing Jotos Kepala baru tahu ..har har har har..

Sin..banyak Dose ko ngan KJ ..he he he he ..agak agak nak mintak maaf tak ...

master berkata...

Hahah. Apa la mengarut semua ini. Buat kerja sudah. Tak payah nak syok2 sendiri ..

Mr.KETAM berkata...

memang dah lagu tu.. biaq pi la dia seronok sendiri..mamak rizal tu punya la kaya tp alhamdulillah kuat juga menderma.. tgk rumah dia kat bukit jelutong tu besaq sungguh.. beli 2 lot lepaih tu pecah buat baru ..kan kaya kan kan kan

kluangman berkata...

Awat depa tak pakai tali leher dan nametag, nak jadi Pengawas, kenalah menyemart sikit..

Cakap dengan KJ, nak jadi headboy, rambut tak leh panjang, potong kuku, jangan buat muka samseng... dan ingat, bapak mertua dia dah tak jadi gurau besao..

voltan_tinggi berkata...

keh keh keh...lawak tengok acara angkat sumpah tuh.

Nama tanpa berkata...

Yang angkat sumpah semua gemuk2 ... kenyang. Kj saja yang kurus ... hehhehehe

usain bolt berkata...

agong lebih hormatkan pengangkat sumpah kerana agong berdiri di hadapan mereka..

Parpu Kari berkata...

MUAHAHAHAAHAHAHA, KLUANGMAN AKU SETUJU NGAN KAU!

SIN, BETUL GAK YA...KP NI KING KE? HE HE HE

Parpu Kari berkata...

http://parpukari.blogspot.com/2009/04/suratkhabar-cina-lapor-berita-palsu.html

cekodokmasin berkata...

Salam tuan tanah,
Memangpun semua pegawai & AJK yang dipilih dan dilantik mesti mengangkat sumpah untuk berkhidmat kepada rakyat dan menyimpan rahsia parti.

Tanpa Nama berkata...

Oit melayu sejati celaka... ha kang kena sebijik,,,, yang ko dok sibuk apa hal...brengsek

bERANIKAN hATI berkata...

huhu,
yg duduk tu sultan ape? atau terasa besau sangat dah?

Tanpa Nama berkata...

HAA HAA.HAA..LAWAK LAWAK..angkat sumpah depan PERASUAH..LAWAK LAWAK..LAWAKK..

OOITT MELAYU SEJATI.. tolong buang sejati naa..aku ulang tolong buang sejati..pasai hg penjilat perasuah..melayu sejati tak makan rasuah naa..

KJ_LIABILITY

Tanpa Nama berkata...

HAA HAA.HAA..LAWAK LAWAK..angkat sumpah depan PERASUAH..LAWAK LAWAK..LAWAKK..

OOITT MELAYU SEJATI.. tolong buang sejati naa..aku ulang tolong buang sejati..pasai hg penjilat perasuah..melayu sejati tak makan rasuah naa..

KJ_LIABILITY

pakbelalang berkata...

Saya cadangkan supaya KJ pergi kekampong-kampong berjumpa dengan budak-budak kampong kumpulkan mereka buat pasukan bola sepak Mykampong team. Bagi mereka bola,jersey dan boots sekali. Lepas tu adakan perlawanan bola sepak antara kampong dianjurkan oleh UMNO Bahagian.

Peranan Pemuda UMNO mesti mesra dengan budak-budak kampong dan begitu juga dengan budak-budak bandar yang berada dikawasan perumahan kos rendah.

Pemuda UMNO mesti galakan bermacam-macam aktiviti sosial dan sukan yang sihat.

Kalau ahli-ahli exco UMNO sibuk nak buat business sahaja untuk kepentingan diri mereka tanpa ambil tahu tentang pemuda-pemuda kampong dan juga bandar maka akhirnya mereka akan berjauhan dengan UMNO dan berjinak dengan parti lawan seperti PAS dan PKR.

Budak-budak kampong simple orangnya dan pemimpin Pemuda UMNO pun mesti berperangai simple juga. Jangan pulak pergi melawat kekampong nak melaram dengan kereta mewah, pakai gelang atau rantai dileher.

nagagua berkata...

tukang angkat sumpah :kami berjanji akan membuat proposal2 yang tak masuk akal demi poket, wanita dan glamer .tiada yang benar melainkan yang yang tak benar belaka laka.
kj:sumpah kamu diterimaaaaa....
ramai ramai: SAHHHHH.
DIALOG DI ATAS ADALAH REKAAN SEMATA MATA TIDAK ADA KENA NENGENA DENGAN YANG MASIH MATI ATAU YANG TELAH HIDUP KUI KUI KUI

deepthroat berkata...

Elok juga yang angkat sumpah jawatan tu gemuk-gemuk belaka...kenyang dah..

.@blogger.com berkata...

huhu,
daripada mereka tu angkat sumpah, ada baiknya mereka angkat sampah yang telah mereka buat dalam UMNO.kj sekali, buangkanlah sampah yang kau buat dalam UMNO ni. 304 kaldai yg undi kau pun patut disampahkan juga. semakkan UMNO je. KJ patut jadi Menteri Sampah kalau DS Najib nak lantik menteri lah, tak lantik pin lagi bagus. Tu suruh angkat sumpah tu perasan dia jadi PM ke jadi Agong? Bila masa election YDP Agong ni? huhu KJ. huhu sukj - pencanai dan pemblog goblok upahan

.@blogger.com berkata...

huhu,
daripada mereka tu angkat sumpah, ada baiknya mereka angkat sampah yang telah mereka buat dalam UMNO.kj sekali, buangkanlah sampah yang kau buat dalam UMNO ni. 304 kaldai yg undi kau pun patut disampahkan juga. semakkan UMNO je. KJ patut jadi Menteri Sampah kalau DS Najib nak lantik menteri lah, tak lantik pun lagi bagus. Tu suruh angkat sumpah tu perasan dia jadi PM ke jadi Agong? Bila masa election YDP Agong ni? huhu KJ. huhu sukj - pencacai dan pemblog goblok upahan

siti aurora berkata...

orang2 macam aku di peringkat cawangan tak perlu pun angkat sumpah sebelum buat kerja2 sukarela di kampung. Semua aktiviti tetap berjalan dan dilakukan dengan penuh kerelaan.
Tapi aku dah janji dgn diri sendiri tak nak terlibat dgn apa2 aktiviti pemuda selagi seekor kera jalanan itu masih ada.

Tanpa Nama berkata...

naina merican pasang 2 lagi ke walaupun sekadar jadi badut kj je,,,

Tanpa Nama berkata...

Yg duduk tu takut yg angkat tangan nanti kata 'sembah derhaka' kut.

Yg duduk tu nak hanya pak turut berturut turut kut.

Nani Cheras

Jamal Pak Tongkol berkata...

Cita-cita Khairy sudah melebihi sasaran. Sebelum 40, dia dapat lebih dari PM.

Dia dah macam Sultan. Ingat dia progresif, rupanya pemikiran Oxford yang feudel!

hehehe berkata...

"@blogger.com berkata...

huhu,
daripada mereka tu angkat sumpah, ada baiknya mereka angkat sampah yang telah mereka buat dalam UMNO."


Hahaha good one. Hahahahaha.
Hantar samah2 UMNO ini ke PKR sebab mereka hanya perlukan pengikut yang boleh dicucuk hidung.

*hehehe*

HEHEHE berkata...

" pakbelalang berkata...

Saya cadangkan supaya KJ pergi kekampong-kampong berjumpa dengan budak-budak kampong kumpulkan mereka buat pasukan bola sepak"


Apa ingat UMNO persatuan belia ke???????? Setakat bagi jersey n bola, ahli cawangan pun boleh buat.

Sampah kalau dihantar ke kampung2 nanti lagi orang2 kampung marah. EEEEEEEEEEEE BUSUK!!!

hehehe

sesumpah berkata...

usin,

daripada angkat sumpah, baik le depa angkat sampah dan campak ke kepala kj.

dah tua pun nak angkat sumpah kat kj lagi, langsung tak ada kelass

Keylee Daud berkata...

kakakka...pening2 semua pening cuti sekolah pening ,sekolah bukak pun fening....sana sini kena potong riben,skng xleh nak potong cam sellau nanti kena kejor...kekeke

fullback berkata...

masyaallah, inilah ciri2 manusia yang dijanjikan neraka dude... tanpa segan silu menggangu kehidupan orang lain .... sudah2 lah tu... dia pun manusia ko pun manusia... kecuali lah kalau lu manusia berbulu ayam...

Sahabat-Gunung berkata...

nak betulkan sikit.... yang angkat sumpah tu Megat (PSU), Rozabil (Bendahari), Reezal (Ketua Penerangan) dan Shaiful Haziziy (SUK), bukannya Shahrul Zaman.