Khamis, April 02, 2009

Malam-malam pun dapat makan telor


Sulaiman Akhlaken menulis Teresa Kok buat lawak April Fool semalam memberitahu dia akan kahwin dengan peguam Sankaran Nair dalam Facebook.

Dia sudah nafikan.

Ana cuma hairan dalam banyak-banyak orang, kenapa Sankaran Nair yang dia sebut. Ada hati ke?

Baguslah tu.

Kalau dalam tahanan ISA dapat dua biji telor pagi petang, malam-malam pun boleh makan telor.
Dapat duit pulohan juta dari saman Utusan Malaysia, boleh hdup bahagia selama-lamanya memperjuangkan kebebasan akhbar.

Kalau hati Teresa tercapai dengan Sankaran, dia bina gereja atau kuil?

Wow! Ana bina masjid dan malam Jumaat "bunuh Yahudi".

25 ulasan:

Melayu Sejati berkata...

Sapa kahwin dengan Teresa Kok...belalai hangpa akan BENGKOK.

HAHA..

Mussolini berkata...

Nampak sangat sangap nak makan teloq jantan andartu ni hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Aku paling suka...
Malam jumaat program "bunuh Yahudi"

Sunat pun dapat.
Yahudi pun kena bunuh..

mountdweller berkata...

Waah.. naik semangat saya mendengarnya! Sejak meningkat tua ni tidaklah galak sangat bunuh yahudi...

Tanpa Nama berkata...

Sin,

Apa kena satira ko dah tak menjadi sekarang.Dah tak ada ummmm. Dah muflis ke.

Cucu Tok Selampit berkata...

Bagaimana rupa anak mereka. Mungkin mata sepet kepala botak?

Sang Tuba berkata...

Salam hormat...

Biaq pi la dia nak nikah ngan sapa pun. Perkahwinan campur ni bukan setakat depa, bangsa melayu pun ramai jugak.

Untung-untung keluar anak yag cerdik berotak.

Bukan apa, nak bagi elokkk...

-SANG TUBA-

p/s: yg "kawin" campur one night stand pun lagi ramai

Piggy Singh berkata...

Tuan Husin,

Should this occur, Theresa will have unlimited supply of "timun and telur", and this time without the curry sauce.

Wassalam.

wes berkata...

aku berkenan betul kalau teresa kok kawin dengan Khairy jamaluddin.. teresa dah laa kaya hasil duit saman, KJ kaya dek duit haram.. mata pun lalok je macam mat ganja bila tv interview kat bkt gantang.. sesuai sangat kawin ngan teresa kok.

tapi telur KJ itam!~ nak ke teresa makan telur nanding??

Tanpa Nama berkata...

Pok Usin,

Minah Mongolia tu pun kira kahwin campuq la.. kalau masih hidup! Yang Mongolia ni lagi baguih, campuq macam-macam, dah macam ABC Sin.

Mamat Monggoloi

~MataHatiJohor~ berkata...

Dengan ISA dapat makan telor rebus 2 biji. Dengan Sangkaran Nair Teresa dapat TELOR MASIN 2 Biji pagi petang & malam...

Tanpa Nama berkata...

malam pertama teresa terperanjat! dia sangkakan telor gagak ..haha teresa tergelak , lps 2 bulan perut teresa bengkak..kepala teresa naik botak mcm suaminya yg memang botak..

Tanpa Nama berkata...

Pak Usin..,

Semenjak dua menjak ni.. karrrrangan Pak Usin kurrrreng bermutu.. ade terrrrkilan di hati ke dgn perrrrhimpunan yang baru selesai.. apo nak buek Pak Usinnn.. "kapal dagang" tu lantai-nye dah penuh najisss.. sabo pak Usinnn... saberrrrrr...

Tanpa Nama berkata...

"bunuh sepuloh ekoq setan" ka "bunuh yahudi"? fening-fening kepala aku...

melayu sejati,

good one...hee..hee..hee...

akatsuki berkata...

hahahaha suke suke aku "bunuh yahudi..."

Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin,
Tumpang lalu....
Dalam AKADEMI FANTASIA,pengkritiknya adalah orang Melayu...tenaga pengajarnya pun orang Melayu, mereka bercakap Melayu dan Inggeris.tapi lebih Inggeris dari Melayu.

Mana dia pewaris Melayu yg bagi nak gila buat demonstrasi mempertahankan B.Melayu?

-JEBAT KELANTAN-

GOMO berkata...

SALAM SIN....
YE LAH 2 BIJI TELOR....
EMMM SAMALAH TU...JENIS DUA-DUA BESERABUT...WAKAKAKAKA.....

BUNUH YAHUDI NI GALAKKAN SIN...
JOM SIN KITA PI JIHAD KAT PALESTIN....

NIZAR DURJANA http://gomo-buragas.blogspot.com/2009/04/menarik-tentang-nizar-durjana.html

Tanpa Nama berkata...

woiii...

Malam ni malam jumaat..
Sunat kita bersama dengan isteri.
Jika lampu hijau.. inilah masa kita "Bunuh Yahudi"

Yahudi tak mampus, isteri yang tercungap-cungap..

Minta izin..
dah meningkat umur..
acara membunuh yahudi tidak semeriah masa baru kahwin...

ha ha ha...
Lawak
lawak...

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Bercakap pasal kahwin campur ni. Ada nasihat juga buat bakal pengantin. Kalau Cina kahwin dengan India biarlah anak yang lahir nanti Otak Cina Mulut India ( Mudah je Boleh fikir dan bolewh cakap ). Kalau dapat Otak India Mulut Cina jadi kes niaya. Manakan tak tak boleh fikir tak boleh cakap.........Blurrr je. Kahhhhhhh.

zari berkata...

Heee kena banyak Rrrr.Barrrrrrru Terrrrrresa terrrrrasa telurrrrrr jangan pula rrrrrrrrakus macam aljuburrrrrrrri bekas banduan rrrrrrrrrrrasuah

ayor lemuju berkata...

Makan telur siang, kenyangnya sekejap. Makan telur malam, kenyangnya lama....

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Perdana Menteri Malaysia ke-6;
Najib Razak

-azienmat-
(03 April '09)

san berkata...

Sin,

aku rasa dia suka makan telo asin la.

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Tahniah kpd najib dh jd PM. Tahniah pd PL dan Jin yg tak sabar2dh terima "TUN". Dua2 tun tu entah apa jasa tak tau lah. Faktor2 menjadikan darjah "tun" nanti tidak bernilai lagi. Ada ke lagi persetujuan bersama yg dh/belum ditunai atau dlm proses.

Apa2 pun aku dukacita tguk rosmah langsung tak ada "tudung" (sangkut kat bahu pun illek), sebaliknya tun yg baru tu ada juga tudung walau pun jambul terkeluar. Ok lah jugak. Harap PM baru kita ni pandailah nasihatkan, jgn biarkan ini menjadi modal pembangkang. Aku dah naik muak dgn macam2 isu yang dibangkitkan pembangkang.

Keylee Daud berkata...

ana pun sama kasi bina masjid