Isnin, April 27, 2009

"MB Negeri Sembilan" letak jawatan?


Siapa ada dengar boleh tolong konfem?

Khabarnya "MB Negeri Sembilan" sudah letak jawatan atas sebab kesihatan.

Ana rasa pelik pasal Dato Mohammad Hasan telah diberi tugas sebagai Ketua Perhubungan UMNO Negeri. Penolongnya pula adalah Dato Shaziman.

Tak akan dilantik, kalau akan mengundur diri.

Entahlah. Jangan-jangan "MB Negeri Sembilan" dengan MB Negeri Sembilan orangnya berlainan.

Jahatnyo mulut. Kasi khabar gini kek den. Nanti di sekeh dek Rais Yatim. Padan muko.

Ikut undang-undang tu ha. Nak mengato pakai fakta. Berbudi bahaso. Disaman didakwa ... padan muko. Heh heh heh ...


Wow! Ada-ada aja nak jual orang.

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Kery Jambu berkata...

mungkin Khairy Jambu Naik jadi MB kot, atau sepupunya Shaziman Abu Mansor...

Negeri ni kubu KJ, semua tempat dia pasang line.

Isa Samad apa macam? Kalau Ali Rustam bersalah politik wang boleh kekal MB, kenapa ISA TAK BOLEH?

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
pak mat tempe berkata...

Tulah deh politik sekarang ni yang burok yo nampak .yang baik tak nak pulah disobut eh. Kalau pun ada kelemahan dio baru berbanding ISA Samad >20tahun perintah tak nampak perubahan tapi Mat Hasan ni nampak . Setidak2 eh balak takdolah dikenduri kek pengikut macam dulu. Macam tu juo tanah. Jalan bukit putus dah dibuek , Dah empat menteri besar takpat buek. Sama lah kes sendayan dia dapek selesaikan dah kira bagus lah tu. Yang tak suka ni yang tak dapek projek kan . Dan orang2 politik lain kem tapi orang macam se suko kat dia walaupun tak pernah salam atau cium tangan. Kira kenal dari gambar yo . Kojo tukang caci memang sonang berbanding tukang buek , yo tak. Ese bukan orang UMNO yo minta maaf kok terasa tapi tukang perati dari jauh yo.Sokong mano yang lebih baik ,tu yo. politik tetap politik belum berkuasa lain dah ada kuasa lain lah pulak biasalah tu tak kira orang UMNO ko PR ko. Tapi Undi rahsia se lah, se sorang yo tau. Wassalam

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Parpu Kari berkata...

KAWAN-KAWAN SEMUA, INI CERITA PANAS PASAL PAS!

http://parpukari.blogspot.com/2009/04/perjumpaan-eksklusif-malaysiakini.html

hasan poning berkata...

'MB Negeri sembilan' tu Tok Azman the King. Dia bukan eh meletak jawatan secara sukarela tapi secara terpaksa atas arahan Putrajaya.
Kalau dio 'bega' hari tu, MB Negeri Sembilan tak dapek jd Ketuo Perhubungan.

Jgn keliru. Negeri Sembilan ni negori unik. "MB Negeri Sembilan" dgn MB Negeri Sembilan tu berbeza.

Keris "MB Negori" yg pogang. Sarung keris MB Negori simpan. Mat Hasan tukang simpan sarung. Tok Azman d King pogang keris.

Begitulah hebatnya didikan yg diberi oleh ibubapa dia orang. Jawatan dan kuasa MB pun dikongsi bersama adik beradik dan ipar chulai.

Apo2 hal pun adik beradik memutus dan mematah. Macam dinasti Ming lah lobih kurang...

Oghang Ghombau berkata...

Salah mat hasan. Ado di lantik abang jadi setiausaha perhubungan umno.

Abang bole marah adik di airport kerana pegi cina tak bawa dia. DI marah depan oghang pulak tu.

Kalau mat hasan kono berenti, memang layak.

CCB berkata...

Ado yang puji2 mat hasan hanta sedaro pooi haji.

Mak ai, kalau ditahu mano mat hasan dapek duit tiga keturunan tak habih, menyosa kau terimo.

Tengok ajolah mercedes yang banyak2 di jalan tu ha.

fullback berkata...

kalau KJ lah dilantik MB teman ingat bahagia hidup orang kampung semua.. memang sesuai lah sangat tu.. jom undi KJ

pakbelalang berkata...

The only state having "two Mentri Besar" ! Terer, terer !! Nyaris-nyaris BN tak tombang di Negeri Sembilan.Itulah akibatnya bila ada "dua kepala".

Kalau masih lagi tak sedar diri alamatnya akan lingkuplah BN.

pakbelalang berkata...

Kalau KJ jadi MB tentu Labu & Labi International Airport mesti jadi dibina. Banyak kontraktor Negeri Sembilan Klass F dapat kontrak atau dia sendiri sapu berseh ... kah,kah,kah.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH,BETUL2 MCM SAMSENG KAMPONG ENTAH VS Samseng kampong dusun

Tanpa Nama berkata...

Dah elok dah tok mat tu jd MB N9..nak yg macam mana lg wehh..Sekurang-kurangnya ada jugak pembangunan kat N9 tu..Kalo aku jd MB pun aku amik adik beradik aku jd penolong aku,,sebab aku lebih kenal pangei adik beradik dr org lain..
Renung-renungkan dan selamat beramal..