Khamis, April 30, 2009

Siapa patut urut Brader Anwar?


Lelaki atau perempuan?

Hangpa ni, ada saja nak buat isu.

Brader Anwar Bin Ibrahim sakit pinggang.

Usahlah wayang balas wayang. Hehehe ... best tu slogan. Wayang balas wayang. Tak mengugat macam darah balas darah.

Ingat tak dulu?

Brader Anwar Bin Ibrahim sampai kena diusung kerusi roda untuk ke sana ke mari. Penyakit dia lain macam. Tak boleh jalan depan kamera. Sakit pinggangnya terus menusuk. Kalau kamera sorok, dia boleh jalan.

Dah operate pun masih sakit. Brader Anwar Bin Ibrahim pakai bengkung di luar baju ke sana ke mari. Dia sorang saja pakai bengkung di luar baju. Orang lain pakai di dalam baju dan sembunyikan kerana tidak sesakit Brader.

Mana tak kesakitan Brader Anwar Bin Ibrahim paling teruk? Orang sakit pinggang makan 5-10 tahun sakit baru operate. Brader kita masuk penjara sekejap dah kena sakit pinggang. Dalam beberapa tahun dah kena operate.

Dia mangsa teruk. Tan Sri Rahim punya ilmu punya dahsyat. Dia bantai boleh slip disc dan bukan patah tulang atau apa. Ilmu seni pertahankan diri yang amat tepat. Boleh tolak tulang belakang dari dalam badan ke arah luar badan untuk kasi slip disc..

Macam mana pun, ana hairan.

Orang sakit pinggang bolehkah liwat orang? Jeng jeng jeng .... kita tunggu Julai 1hb.

Sementara itu, kesian sama Brader.

Biarlah dia berurut. Hangpa kasi dia serba salah.

Kalau pompuan urut, hangpa kata bukan contoh pemimpin Islam. Kalau jantan, hangpa kata ... hmmm pun bukan contoh pemimpin Islam. Kak Wan dah tak kuat, siapa nak urut dia?


Itu pasal ana beli dua hamba bekas penyangak - Abdul Wahab dan Abdul Wahub - jadi tukang urut ana. Tak ada cerita-cerita. Hehehe ...

Wow! Lagi untung jual orang dari jual unta.

30 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sapa urut brader anwar? Tentulah pompuan yg sangat seksi, namanya MISS PALMer.

syed mahmood

muahh berkata...

huhuhu
brader anwar nak urut...
i rela mengurutnya..
huhuhu
i like
muahhhhh

Jenab Janda berkata...

Baik pondan urut anwar.

Cuma pondan tak sanggup di liwati wal bontoti ila sodomi.

norlaili berkata...

bro husin,

NORLAILI pun dah tak nak urut bro nuar kerana urut sikit nuar dah terpancut, apalah ....., sakit sikit ngada-ngada lebeh lepas tu selfish, nak seorang dapat, lepas tu biar orang meroyan, boringlah...

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
kudaterbang88 berkata...

Biasa la tu....banyak sangat tengok filem tamil rajnikanth. Menipu terang2pun masih ada yang suka.

ooi berkata...

aku pen heran ini brader anwar...org bt operation sakit pinggang ni selalu nya 2-3 hari lepas operation baru gerak...kalau gerak pun sikit2 je...doktor mesti suruh berehat dan jgn byk bergerak...tp ini brader anwar baru je lepas operate 2-3 jam sudah boleh bergerak mcm xde sakit langsung...doktor apa yg ubat operate dia ni..hebat betul..atau dia dan doktor tu da tipu rakyat lg mcm selalu brader anwar ni bt...hahaha...lama da penyokong dia ni kena kencing...da basah lencun dah tp menafikan lg...

Tanpa Nama berkata...

tok sah urut, terkena selsema B.A.B.I. kang....

Elephant Flu

Hasrul Halid berkata...

Kalau panggei tukang urut Pak lah tu 'merbahaya' tak??? kehkehkeh!

nanti dia kasi 'putarrrrr' itu 'barang'...!

Anwar Bintang Felem berkata...

Yang sakit pinggang, benda tu okay lagi. Itu yang ada kes. Melainkan brader tak sakit pinggang, tak ada operate, cuma berlakun ... hehehe

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
fullback berkata...

huhu... teman pun mau urut juga lah.. kasi ini ketat sikit ya.. itu punya kasi goyang sikit ya.. nanti senang kalau aku masuk penjara tak ada la orang mau liwat aku pula.. takut maa...

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Jonn berkata...

haha ini bikin panas nii. kasi tunjuk sama warga Penanti :p

saiful berkata...

Sedap bang nuar???

fahmi berkata...

assalamualaikum.. yg last itu silap la.. bukan Abdul Wahab & Abdul Wahub.. tp Abdul Wahab & Abdul Wahib... Abdul Wahub tidak kne jual.. hehehe

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Urut Brader Anwar ini lain sikit. Dia dikenakan syarat pakai baju lengan panjang dan seluar sebab tukang urut takut. Takut tak sempat lari kalau dia jeng ke jeng nanti.
Setahu saya kalau orang pernah sakit pinggang atau tengkok takkan berani buat urut Siam sebab takut terkena balik.
Dunia-dunia nak urut pun keluar TV. Macamstandard aku je cari tepi sungai kat Hatyai..

Sawadi cup.

GuruBashid berkata...

Bukan semua yang Anwar buat kita patut beri liputan. Sebahagiannya wajar didiamkan sahaja. Kadang-kadang tindakan kita sendiri yang mempopularkan Anwar. Saya melihat Anwar sedang mula tenggelam sebagai balasan daripada perbuatannya sendiri, tetapi anda yang mengapungkannya kembali. Kita menyangka kita melakukan tindakan yang betul, tetapi orang lain lebih beruntung lagi hasil kerja buat kita. Ingat kita bising dengan Anwar kerana tindakan Anwar yang mempermainkan demokrasi untuk kepentingan peribadi yang kadang-kadang mengancam keselamatan negara.

kluangman berkata...

Perangai2 Abu lahab dan Abu Jahal juga terdapat di dalam sejarah Islam untuk kita membandingkan baik dan buruk sesuatu perkara.

Tanggang walaupun difilemkan tetapi tidaklah sampai dia menjadi pujaan tetapi selalu jadi bidalan bahasa.

Kita masih memerlukan Anwar untuk diapungkan.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
st4tixorama berkata...

sin...
aku pun dah lama tak kena urut. aku ingat aku nak pegi urut laa lepas ni. tapi yang tukang urut tuh pompuan siam ler...gadis siam pun oke gak...pinggang aku tak sakit pun...selalu diorang offer urut batin sekali...walaupun batin aku tak sakit pun...kat dalam gambar anwar tuh, diorang offer urut batin kat anwar tak sin? jom sin...kita pegi urut?

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Keylee Daud berkata...

urut pakai kusi ogawa..xmakruh xwas was jantan betina yer..keke

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
nagagua berkata...

askm meet uncle husin. Gua saje je nak taruk komen lambat lambat nak tenguk geng geng pkr punya komen .wah baru sakat sikit macam macam keluar dosalah azab kuburlah, time dia kain tertutup pun diorang selak .acah sin jangan tak acah.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Local Fighter berkata...

hehe.. hebat btul teknologi perubatan jerman yek? lepas bedah trus boleh menari tamil.hehe.. teringat dlm youtube 1 klip video nuar ni ckp kanan sapu, kiri sapu, depan sapu, BELAKANG sapu..hehe

sejak bila puak2 PKR ni tau azab kubur ni husin? yg halalkan bersekedudukan antara eli ngn helmi tu amcm citer? menipu ckp nak dedah rahsia besar Najib lps PRk Bkt Gantang apa kes? woi PKR, menipu tu amalan org munafiq!!

amierls berkata...

brader anwar nie teruk sangat ka? chek tengok ok ja