Sabtu, Mei 16, 2009

Back to the Future: 1993 --> 2009


Tak tak ... ini bukan bantai KJ.

Ini Back to the Future. Video bulan Jun akan datang tapi dah keluar dulu ...

Ini bukan rasuah politik wang. Hehehe ... cuma rasuah politik pakai riyal, bukan ringgit ...

Ini macam sama dengan 1993. Permulaan ...

Ini macam sama pertuduhan susah untuk buktikan. Biasalah orang Melayu susah nak ngaku ...

Ini namanya pembaharuan puak Erdogan (Er(a) do(ik) ga(arentikan) (u)n(di)) ...
Satu dah hampir no more. Satu lagi bakal mapuh. Hidup la komunis dan zionis ...

Wow! Lagi untung jual orang dari jual undi

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin,

Apasal lah yang engkau ganggu para PKR sleepers yang sedang enak tidur dalam dakapan PAS.


Cikgu Sudin

Tanpa Nama berkata...

PAS sedang enak tidor. Tak sedar nak kena dakap dek zionis.

Guru Besar

SpotTheBloggers berkata...

Opps... U r rated 5 Star Blogger. Pls visit SpotTheBloggers.

Salam Hormat.

anti obese berkata...

Wei gemok.. water retention konon..

water retention ke lemak babi retention ? wakkakaka

Pak Su Husin berkata...

hahahaa..

abih ler PAS..dah ada Politik Wang..

tu ler..kawan lagi ngan Punahsihat PKR tu..

tak lama lagi..arwah ler PAS nie..

yg idup..kawan sepusat sepusing dia..DAP..

ingat-ingatlah PAS..

hahahahhaaa...

UMNO dah lama buang si putaq belit nie..

mat berkata...

pak su husin

pas mana ada politik wang...mereka beli undi je...opps silap plak...bukan beli undi tp sedekah...kah...kah...bila nk halal kan cara semuanya boleh...

Tanpa Nama berkata...

Sin

Dia orang rasuah politik syurga. Macam dia orang tentukan

Anti Munafiq

Rizal berkata...

Betul sin, politik riyal ...

Saiful KONON berkata...

rasuah, rasuah mana-mana pun ada.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
No Tropicana berkata...

Bukan pasal nak tunggu can. Ini satu peringatan dan teguran baik untuk kebaikkan PAS.

PAS bukan malaikat. ADUN Melor itu apa ceritanya?

Koreklah pasal shopping complex sebelah renaissance kota baru. Nak tahu wali ke tidak nik ajis.

Rasuah berlaku kerana kelemahan manusia kepada peluang. Peristiwa dalam PAS belum banyak kerana belum ada peluang.

Namun demikian, orang yang konon pejuang ugama kalau buat jahat lebih bahaya kerana mereka menjustifikasikan tindak tanduk dengan quran dan hadith.

Orang ramai yang tak tahu mudah tertipu.

Betul sin, UMNO dah rosak kerana rasuah. Jangan pula PAS pun ikut sama.

Yang satu konon parti melayu tu parti ajen yakjud makjud. Dalamnya banyak gelap.

CUCU SIJEBAT berkata...

kau ni memang panakut,mcm yahudi zionis,mereka berani guna pesawat pejuang bom gaza ramai umat islam yg di bunuh,bila bertempur berdepan kau takut ye,tengok yg jilat kau walau takde nama pun tapi kau tak buang pun,aku punya kau buang sebab aku tak puji kau,penakut punya musibat andang ni sorang lengkuas ni,kalau penakut jgn jadi blogger le bladigol........pi keje kat paya mengkuang aje jadi PECACAI........

anakbukitgantang berkata...

Tuan,

Ana baca dan tergelak...apasal ler manusia bernama Melayu mudah tertipu?

Back To The Future mengkisahkan perjuangan " reformasi" untuk apa yer? anti - cronysm ( ini sah tak leh pakai, anak, bapak dan isteri tanding pilihanraya/ jawat jawatan dalam partai baik PKR, DAP atau PAS), anti ketidakadilan ( ini lagi tak leh pakai sbb undang-undang mahkamah hanya adil jika menyebelahi PR ( Rujuk kes Nizar vs Zambry, Adun Bebas Perak vs Mahkamah dan penggantungan jawatan pegawai-pegawai kerajaan serta badan berkanun)...

So sebenarnya dimana arah perjuangan PR ini? tidak tentu arah, tiada strategy.....banyak rhetoric dari kebaikannya...bagi bacaan lanjut sila lihat blog saya di anakbukitgantang.blogspot.com