Isnin, Mei 11, 2009

Tak kira, hitam hitamlah


Ini kisah mengenai dua orang ipar yang berkahwin dengan dua perempuan adik beradik. Yang sorang putih dan sorang hitam. Untuk memudahkan ana cerita, kita panggil saja yang putih Nizar dan yang hitam Sivakumar.

Satu hari dua ipar ini berbual. Sivakumar memberitahu dengan Nizar keinginannya untuk dapatkan anak yang berkulit cerah. Kedua-dua anaknya berkulit gelap. Dia lihat anak Nizar semua berkulit cerah.

"Macam mana nak dapat anak kulit cerah?" Ditanya Nizar.

Nizar kesian dengan iparnya itu. Dia beritahu, "Saya sebenarnya tidak boleh cerita. Ini petua mak bapak saya. Tapi mengenangkan awak berhajat sangat, saya beritahu."

Sivakumar sangat bergembira. Tak berenti dia memuji Nizar sebagai abang ipar yang baik dan bertimbang rasa.

"Apa caranya? Cara makanan ke? Saya sanggup berenti makan kari dan muruku. Panas kata orang."

"Tidak," Nizar jawab.

Sivakumar tanya lagi, "Ada pakai ubat herba? Ada baca-baca ke?"

"Tidak," jawab Nizar sekali lagi.

Sivakumar terus bertanya, "Ada urut ke? Saya sanggup apa saja, brader."

"Tidak," jawapan yang sama dari Nizar yang sudah mula hilang sabar dengan iparnya. Kalau digari tangan, baru dia diam, Nizar berkata-kata dalam hati.

"Cakaplah. cakaplah. ... Saya mahu dengar. Saya mahu dengar. Saya mahu dengar. Saya mahu dengar. ..." Tak OKU pulak Si Sivakumar.

Betul-betul tak sabar macam Ngeh tak sabar nak bubar DUN Perak untuk letak calun DAP Melayu yang sanggup jadi MB Boneka.

Melepaslah PKR dan PAS.

Nizar pun beritahu. Katanya, "Kalau nak anak putih, caranya senang. Masa tengah bersama isteri jangan masuk habis tetapi separuh jalan saja."

"Oh itu macam? Tak apalah asal dapat anak yang cerah."


----------------------------

Si Sivakumar ini pun mahu dicuba.

Malam itu, selepas anak-anak tidor, Sivakumar mulalah mendeham deham irama lagu Tamil sambail menonton Astro.

Si isteri dah fahamlah apa maksudnya. Dia pun segera masuk ke bilik, membersihkan diri, mamakai sari cantik dan letak sedikit minyak wangi di tengkok.

Sivakumar masuk dan didendangkan lagu Tamil. Bila masuk bilik diam aja dia masuk bilik. Tapi bila suruh orang keluar dewan, kecuh sekampung.

Pelan-pelan di cium isteri dan ditarik perlahan-perlahan sari. Mereka pun bersama dan mahu mendayung.

Dia pun cuba petua yang diberi Nizar. Semasa dia sedang bersama, Sivakumar rasa tidak puas. Isterinya pun demikian dan kelihatan agak kecewa. Dia masih cuba cara si Nizar, tapi tidak juga puas dan mencapai segama.

Lama-lama dia sudah tak tahan. Dia menjerit, "Ah lantaklah. Tak kira. Hitam hitamlah."

Dia terus masuk sepenuhnya.

Isteri dia terkejut dengan jeritan Sivakumar tapi terdiam bila mula merasa madu sebenar. Lama-lama sampailah dia dan isterinya ke arah destinasi yang dituju.

Wow! Kalau nak anak putih pun, jangan sampai jadi remote control. Bagi yang dah anak putih, dah memang boneka komunis.

59 ulasan:

Melayu Sejati berkata...

KIH KIH KIH...YANG HITAM ITU SIVAKUMAR?

TAPI YANG HITAM BERKILAT TU ZAMRI...KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Anthelope berkata...

woiii..... jangan perkecilkan rumahtangga orang lain..bodoh

Nak lawan, lawan macam gentleman.

private life orang u jangan kacau..

#%&(*&(_P)*(&^%$$#@$#@%$*(

Talikecapi berkata...

Bro sila baca sejarah dunia. Kalau tak ada gerakan bersenjata tak akan merdeka malaysia.

Cuba ko tengok negara paling maju waktu ini adalah negara China yang masih lagi negara communist. Malaysia bleh celen ke? Badminton kita kalah dengan china. Pengusaha kilang kita pun kalah kepada china. Produk china pun ada kat rumah ko. Komputer yang ko guna pun guna komponen china. Ini menunjukkan ko juga penyokong Communist dalam tak langsung....

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
add berkata...

talikecapi lembu....
china negara komunis pun mereka dari kaum yang sama bongok.

kita ni malaysia... melayu cina kapir india keling dan melayu hamPas.
kalau jadi negara komunis kaum melayu umno dan melayu hampas boleh aman macam sekarang ke untuk buat ibadat.. nanti kang langsung tak de dah tilawah, maulidur rasul,israk mikraj dan lain lain... kau nak ke ? lembu betul la kau ni

add berkata...

oi melayu sejati mugabe....gambar kau pun gemok sebab makan duit parti pukimak la tu... pukimak betul la melayu sejati ...

Tok Pawi berkata...

Ramai yang salah channel ni

anak bajau semporna berkata...

Melayu sejati???...agama p...mak tu agama baru PR ker?? yang difatwakan ustaz nge nga tu.. Sebab kalau dalam UMNO.Tak pernah dengar... Tak pernah dengar... Tak pernah dengar... Dr.Zamri tu hitam manis tu(kata org sabah) bukan macan kawan satu yang suka geleng tu,hitam pekat beminyak.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
politikus berkata...

KEPADA MEREKA YG PRO PEMBANGKANG...INI SKANG BUKAN ZAMAN KOMUNIS,,,INI ZAMAN CYBER...

KALAU ZAMAN KOMUNIS PUN, KORANG JADI BARUA CINA JER

http://politikusmengkritik.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
nagagua berkata...

DEFINASI ORANG MALAYSIA MENGIKUT PARTI:

ORANG PAS=SEKUMPILAN MANUSIA YANG MERASA DIRI MEREKA MAKSUM DAN TAK PERNAH BUAT DOSA .SEMUA YANG DI BUAT BETULLLLLLL AJER.KEGEMARAN MENYELAK KAIN ORANG, MENGUTUK DAN MENGKRITIK TAK TENTU HALA .IDEA MEMBINA TARAK.

ORANG PKR=SEKUMPULAN ORANG YANG MALAS MASA SEKOLAH DULU TAPI ADA HATI NAK HIDUP SENANG. FRUST TAK DAPAT KONTRAK PUN YE JUGAK.BUTA HATI DAN JIWA DALAM MEMILIH PEMIMPIN.LAIN LAIN KEBOLEHAN YANG UTAMA IALAH BARING TENGAH JALAN.BERTEMPIK MACAM ORANG GILA DAN BAKAR TAYAR.

ORANG DAP= KOMUNIS YANG TAKUT NAK MENGAKU KOMUNIS. KALAU BERANI MASUK HUTAN LAH WOI SENANG SIKIT ASKAR TEMBAK KEPALA KORANG.BANGSA TAK SEDAR DIK UNTUNG.DAH BAGI TUMPANG BANYAK PULAK CENGKADAK KORANG.

ooi berkata...

talikecapi...mmg benar china ekonomi nya maju tp adakah rakyat mereka juga ekonomi nya baik...megikut pendapatan per kapita rakyat china adalah USD 6000 setahun sahaja...malaysia adalah USD 17000 setahun...kalau ekonomi baik utk org2 tertentu sahaja baik x payah...bosnia pun pendapatan perkapitanya leboh tinggi dr china...itu yg ko banggakan sgt..baik ko ddk sana jd warganegaara sana sahaja...

Chairman Kaga berkata...

BAGUS BAGUS SUNGGUH BAGUS, PENJUAL UNTA NI KALAU NAK BERDEBAT KENA BERANSUR PERKAUMAN!

KALAU SIVAKUMAR HITAM SANGAT, ELOK DIA MASUK UMNO. DI UMNO, LEBIH HITAM, LEBIH CERAHLAH MASA DEPANNYA. BOLEH JADI BOS PUTERA, KETUA PEMUDA DAN MENTEHRI BESAR.

AKU RASA CERITA TU MEMANG KAO KAO, TAPI NAMANYA KAO SILAP SEDIKIT. YANG KULIT CERAH THAMBI BERNAMA MAHADEY DAN YANG GELAP KAO BOLEH LETAK AZEEZ KE, KHAIRY KE, TAPI YANG PALING HITAM SEKALI, TAK LAIN TAK BUKAN MENTEHRI BESAR HARAM JADAH SEEKOR TU

Chairman Kaga berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
org kampung berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
komunis berkata...

Komunis ada gak berjuang menentang penjajah. UMNO baruah penjajah

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Ampun Tuanku berkata...

aku pelik semasa gerakan Jadi KM pulau Pinang tak ada pulak cop dia komunis

http://rajapayungnegara.blogspot.com/

berasiam berkata...

Kalau keluar putih jugak, maknanya bukan Pak Hitamlah punya benih. Tapi muka hitam takper, asalkan hati putih. Nak tahu putih hitamnya hati, tengok perangainya.

Kalau ikut demokrasi, majoriti yang memegang teraju, menentukan hala tuju. Tak tahulah PR belajar matematik di mana sampai 31 > 28 pun tak tahu. Mungkin matanya dah sepet (termasuk Nizar dan Idham Lim) sangat sampaikan tak jelas yang mana satu.

Ada hitam, manis. Ada juga hitam, bengis.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Talikecapi@11:11 AM

Ha, Jackie Chan sendiri tak mau beli kereta bikinan china - takut meletop BOOOMMMM

Kata beliau, orang chian hharus di "control" saperti di china

disini mereka ni diberi terlalu banyak kebebasan, maka jadi semakin liar

Dua Sen

nooryahaya berkata...

Pak Usin, malulah sikit, tak elok buat cerita yang tak senonoh macam tu, apa lagi yg sebut sebut nama orang..kalau orang yang baca tu jenis lower IQ sikit nanti dia ingat benda cerita rekaan ni betul.. dah terfitnah. Hidup kita tak lama Pak Usin, kalau boleh janganlah buat dosa kering, takut nanti sia sia amal kita.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Alias Mohd Yusof berkata...

Ini rumah ada undang-undang Sin. Itu Zambry sudah tidak ikut undang-undang.

mat_terab berkata...

padan muka kau sen Makamah putuskan Zambry MB haram.....

abinsabr berkata...

APA KE JADAHYA ENGKO SIN, MAHKAMAH TINGGI PUTUSKAN NIZAR MB SAH. BARULAH AKU TAHU YANG ZAMBRI TU LAH YANG HITAM. KAH KAH KAH. SIN, BAIK ENGKO JUAL TAIK UNTA.

kluangman berkata...

Mahkamah telah membuat keputusan untuk memberi ruang kepada semua pihak untuk kembali kepada peraturan dan undang2 untuk melaksanakan sesuatu.

Langkah pertama telah di ambil oleh Zambri dengan memohon penangguhan perlaksanaan serta rayuan dan sehingga didengari, Zambri masih MB yang sah.

Apakah Nizar dan penyokong mampu bersabar dan menghormati undang2.

<< s| teD| yanG GOmuK >> berkata...

kisah dalam rumahtangga pun nak jadi bahan entry ke..?? Malu kalau wife u baca ni!!
tepuk dada tanya iman.. ada ke tak iman tu!!

Tanpa Nama berkata...

Sin, kenapa skrg ni ko suka sgt tulis pasal racist. tak baik la Sin. Kalau nak belasan pun janganlah perkecilkan bangsa lain. Org melayu pun bkn bagus sgt. tu sbb ekonomi M'sia bukan org kita yg control..UMNO pun tak semuanya betul..Zamri dah jd MB haram..Kalo ko tulis camni nanti lg org benci kat UMNO..Jgnlah ko terikut2 cara KJ..Skrg apa ada?..ada..ada kulit hitam..

- Ahli UMNO -

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Rozana berkata...

Tuan husin,
you're not helping DS Najib for 1Malaysia campaign. You propagating racial hate in joke mode. So low..

anak bajau semporna berkata...

declaration mahkamah yang memihak kapada DS Nizar membuktikan tuduhan liar PKR@PR terhadap ketidak adilan mahkamah terbukti tuduhan tidak bertamadun dan didorong emosi semata-mata.

penerimaan UMNO terhadap keputusan ini juga membuktikan bahawasanya pihak kerajaan sentiasa mendokong prinsip kepercayaan kebebasan badan kehakiman negara kita sepenunya dan memandang tinggi kedaulatan undang-undang.Bukannya berundur ribuan tahun kebelakang dengan menggunakan undang-undang kancil dan singa (undang2 satwa rimba).

UMNO tidak pernah panik dalam menghadapi sebarang kemungkinan,ancaman dan cabaran.Usia lebih enam puluh tahun telah cukup matang dalam mengolah segala pahit maung demi memayungi umat melayu sampai bila-bila.

PKR@PR tak perlulah terlalu yakin,umat melayu akan berdiri membentengi parti karamat ini sekiranya UMNO disakiti.

korang jangan lupa kes ni masih dalam rayuan.jangan nanti esok bila UMNO diumumkan menang korang kata tak adil lah pulak dan siap baring dan guling-guling di tengah jalan.

tapi tak heran lah sebab itu dah jadi tabiat semulajadi korang.Tabiat badak sumbu yang suka sondol dan berkubang tu.

anti komunis berkata...

aku pelik semasa gerakan Jadi KM pulau Pinang tak ada pulak cop dia komunis

http://rajapayungnegara.blogspot.com/
_____________________________________

Sebab diatas dia UMNO, melayu, haram jadah sungguh hang dan blog hang, raja payung islam, lambang melayu ko tau, PAS bleh jd MB kat Perak sbb raja lah, bodo punya komunis.

xyb berkata...

ni..husin...la ni hang buat skrip dia...lepas ni hang buat filem la pulak...hang boh la mamak pedukang tu jadi hero / heroin aku rekomen hang bagi kat shahrizat...hang jadi pengarah la...lagi satu nak habaq bagi kat hang husin ooi...pas jadi mb kat perak pasai depa menang pru hari tu....yg bn jadi sat saja tu pasai depa tipu raja....lain kali masa pru buat betoi2 ....

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
kuc1n993m0k berkata...

Booo to racial joke!

Even though i still can lol-ed at it.But this country is not built on one race only.

Baginda Reformasi berkata...

wah! mahkamah dah derhaka la oi... korang permudah umno taknak berpiket buat lawatan sambil melaungkan derhaka pada mahkamah sebab tak pilih mamak jadi MB yg sah... p/s itu pun kalau hangpa brani... hahahahaktui.... sembangbanyak tarak guna hangpa tolong bagitau zambry kutil keluar dari SUK secepat mungkin dan pesan lagi jangan lupe junjung najis yang die tggalkan... MB tersingkat abad inih.... hahahaktui...

Baginda Reformasi berkata...

Ini kisah mengenai dua orang ipar yang berkahwin dengan dua perempuan adik beradik. Yang sorang putih dan sorang hitam. Untuk memudahkan ana cerita, kita panggil saja yang putih NAJIB dan yang hitam ZAMBRY.

Satu hari dua ipar ini berbual. ZAMBRY memberitahu dengan NAJIB keinginannya untuk dapatkan anak yang berkulit cerah. Kedua-dua anaknya berkulit gelap. Dia lihat anak NAJIB semua berkulit cerah.

"Macam mana nak dapat anak kulit cerah?" Ditanya NAJIB.

NAJIB kesian dengan iparnya itu. Dia beritahu, "Saya sebenarnya tidak boleh cerita. Ini petua mak bapak DAN ISTERI saya. Tapi mengenangkan awak berhajat sangat, saya beritahu."

ZAMBRY sangat bergembira. Tak berenti dia memuji MENGGUNUNG NAJIB sebagai abang ipar yang baik dan bertimbang rasa.

"Apa caranya? Cara makanan ke? Saya sanggup berenti makan PARPUkari dan muruku. Panas kata orang."

"Tidak," NAJIB jawab.

ZAMBRY tanya lagi, "Ada pakai ubat herba? Ada baca-baca ke?"

"Tidak," jawab NAJIB sekali lagi.

ZAMBRY terus bertanya, "Ada urut ke? Saya sanggup apa saja, NAJIB."

"Tidak," jawapan yang sama dari NAJIB yang sudah mula hilang sabar dengan iparnya. Kalau digari tangan, baru dia diam, NAJIB berkata-kata dalam hati.

"Cakaplah. cakaplah. ... Saya mahu dengar. Saya mahu dengar. Saya mahu dengar. Saya mahu dengar. ..." Tak OKU pulak Si ZAMBRY.

Betul-betul tak sabar macam ABDULLAH ANTONG tak sabar nak bubar DUN Perak untuk letak calun MCA Melayu yang sanggup jadi PM Boneka MAHATHIR.

Melepaslah UMNO dan MIC.

NAJIB pun beritahu. Katanya, "Kalau nak anak putih, caranya senang. Masa tengah bersama isteri jangan masuk habis tetapi separuh jalan saja."

"Oh itu macam? Tak apalah asal dapat anak yang cerah."


----------------------------
Si ZAMBRY ini pun mahu dicuba.

Malam itu, selepas anak-anak tidor, ZAMBRY mulalah mendeham deham irama lagu Tamil PANGKOR sambil menonton Astro DAN TV3.

Si isteri dah fahamlah apa maksudnya. Dia pun segera masuk ke bilik, membersihkan diri, mamakai sari cantik dan letak sedikit minyak wangi di tengkok.

ZAMBRY masuk dan didendangkan lagu Tamil. Bila masuk bilik diam aja dia masuk bilik. Tapi bila suruh orang keluar dewan, kecuh sekampung SAMPAI PAKAI POLIS ANGKUT2.

Pelan-pelan di cium isteri dan ditarik perlahan-perlahan sari. Mereka pun bersama dan mahu mendayung.

Dia pun cuba petua yang diberi NAJIB. Semasa dia sedang bersama, ZAMBRY rasa tidak puas. Isterinya pun demikian dan kelihatan agak kecewa. Dia masih cuba cara si NAJIB, tapi tidak juga puas dan mencapai segama.

Lama-lama dia sudah tak tahan. Dia menjerit, "Ah lantaklah. Tak kira. Hitam hitamlah."

Dia terus masuk sepenuhnya.

Isteri dia terkejut dengan jeritan ZAMBRY tapi terdiam bila mula merasa madu sebenar. Lama-lama sampailah dia dan isterinya ke arah destinasi yang dituju.

Wow! Kalau nak anak putih pun, jangan sampai jadi remote control. Bagi yang dah anak putih, dah memang boneka MAHATHIR.

Baginda Reformasi berkata...

wah! mahkamah dah derhaka la oi... korang permudah umno taknak berpiket buat lawatan sambil melaungkan derhaka pada mahkamah sebab tak pilih mamak jadi MB yg sah... p/s itu pun kalau hangpa brani... hahahahaktui.... sembangbanyak tarak guna hangpa tolong bagitau zambry kutil keluar dari SUK secepat mungkin dan pesan lagi jangan lupe junjung najis yang die tggalkan... MB tersingkat abad inih.... hahahaktui...

Kamal berkata...

NIZAR MENANG YEA...
ZAMBRY KALAH YEA....
BILA ADA YANG SAH, MAKNANYA ADA YANG HARAM YEA...
...OOI ORANG PERAK....APA KOME PUNYA KERAJAAN NI....LINTANG PUKANG MACAM MAMAK PEDUKANG...ORANG BN DAN PR, HANGPA JANGAN NAK BUAT GAMPANG KAT NEGERI BINI AKU....!!!!!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Opps, yang halal di haram kan.
Dan yang haram di jadi halalkan.

MB zombie a/l abd kedil yang hitam burung gagak dah jadi haram kena pulang kan anugerah datuk seri , kena serah kan kunci bilek , kena pulangkan duit elaun , kena muntah keluar duit serta barangan yang di kebas (jika ada)dan naik feri balik langkawi dengan kos tambang sendiri.
- Arahan Perintah dari Tuan majistret .

kluangman berkata...

Sin, pasai apa penyokong yang mengaku depa menang tapi depa yang paling panas...

Depa tau kot sultan tak perkenan DUN dibubar dan Nizar lepas tu kena pula mengadap Ganesan...

ayoyo..ayoyo..

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
antidrM berkata...

Sin,

Aku ingatkan ko ni jantan macho..tapi takde la seperti kusangkakan....

Amacam Sin, malam tadi ada g solat terawikh tak?....

Sin....apa cite...cite pasal hitam lak..kenapa ko anti org itam ke?...zambry hitam jugak....ganesan hitam jgk.....ko pun lebih kurang itam jgk...

Tanpa Nama berkata...

sin..cuba kau tengok punya laa ramai puak2 tu kutuk hang..aku rasa hakim tu pun takut kena maki dengan puak2 tu sebab tu dia buat keputusan memehak kpd. mereka...mana tak takutnya ..silap haribulan baring atas jalan..nak balik rumah pun tak susah

komunismelayu

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Seldesk berkata...

Baginda Reformasi

Zambery dulu orang Anwar la, bodoh. Tak pernah orang Mahathir. Bahahlul!

Anwar hantar dia belajaq Temple University. Situlah Anwar mengatur opeattive dia.

ANwar boleh merancang tapi tuhan menentukan.

Tanpa Nama berkata...

grow up kids! lol

M.H.A Hamzah berkata...

aku melayu umno...rupaku coklat,putih dan kung langsat,
aku melayu umno....
aku hebat dan darahku mengalir pahlawan melayu sejati....
aku melayu umno...
anggap bangsa yg tak menyokongku adalah bangsat dan hina
aku melayu umno..
aku mulia di mata sultan dan tuhan
krn aku mengkeji bangsa lain yg tak menyokongku...
aku melayu umno...
aku ikut sunah rasulku,jd arab,aku jd melayu...
aku melayu umno....menegakkan tamadun perkauman utk memartabatkan anak cucuku yg merempit dihujung bandar sana...
aku melayu umno...
aku sanggup buat apa saja,menolak al-quran sbg pegangan apatah lg sultan dan perundangan...
krn aku pejuang bangsa...
krn aku melayu yg hebat seantero dunia...

Tanpa Nama berkata...

dalam umno ada 3 golongan
1.golongan bodoh....masuk umno kerana kebodohan nya
2.kerana takua.....takut di tindas....kan jkkk umno terkenal dgn jahat nya terhadap org yg tak menyokong umno terutama di kampong2
3.org yg dapat untung,yg dapat mcm2 dari umno,kroni2 yg dapat tender dan projek2,yg jadi baraci upahan mcm kau le sin,bloger2 yg di upah,hari ni umno masih berkuasa kau sokong le umno,nanti kalau dah kalah dan umno bukan kerajaan lagi masa tu nanti,bloger upahan yg bangsat mcm kau ni le yg akan lari tinggalkan umno
dalam umno takkan ada org2 ikhlas berjuang kerana ugama,bangsa,tanahair lagi yg ada hanya le pejuang bagsat mcm kau ....husin lengkuas yg bersifat talam 2 muka yg musibat,kau nak buang komen ni buang le sin,yg penting nya memang aku tujukan komen ni untuk kau supaya kau sedar yg semua org akan mati,waktu tu nanti kau7 akan tahu hukuman terhadap TUKANG FITNAH MCM KAU NI,kat sana takde,najib,takde,bloger2 bpn yg nak bela kau\ sin,KEDONDONG CIK SUAK,MASING2 UNTUNG MASING2 BAWAK,dosa kat ALLAH,ALLAH akan ampunkan,ALLAH bersifat pengampun tapi dosa kat kat manusia.....padfan le muka kau sin,kau jwab le nanti,....buat le fitnah banyak2 nanti kau punya dosa tu bertan2 hai husin lengkuas,kat dunia kau eksen le tapi kau kojol nanti kau jawab le soalan kubur,insaf LE SIN OOOOI

Tanpa Nama berkata...

Najih, this is your 1malaysia blog, shame on you Husin.

Tanpa Nama berkata...

Bang Usin aku mmg tak berapa faham citer kau tp yg aku paham kalau buat by Perak snap election, jangan mimpilah orang macam Nizar jadi MB; mesti kulit macam Nizar tapi drpd parti DAP jadi MB. Kali ni tak remote control dah; pakai tekan dekat2 punyer.

Ramai lagi yang tak paham2 tu.

Karl

Tanpa Nama berkata...

Catatan ini telah dibuang oleh pentadbir blog.

amierls berkata...

pak husin,chek nak tanya sikit boleh tak?PAK HUSIN NIE MEMANG GILA SEKS KA? KALAU YA PUN NAK BAGI ORANG TERTARIK BACA ARTIKEL KITA JANGAN LA BUAT ARTIKEL TAK SENONOH MACAM NIE MALUUU.....CHEK NAK BACA TAK SANGKA PAK HUSIN NIE LOGLAG TAHAP INFLUENZA A(H1N1)KAT MANA HILANG BUDI BAHASA NGAN ADAB PAK HUSIN LELONG SEKALI KOT.NIE CHEK NAK PESAN SIKIT,AWAT LA DOK SIBUK KAT ORANG NAK ANAK HITAM KA PUTIH KA JAGA ANAK SENDIRI SUDAH LA SIBUK TOL LA PAK HUSIN NIE CEMBURU SANGAT KAT SPEAKER DEWAN PERAK YANG SAH HINGGA SEKARANG TU.PAK HUSIN NIE MANDUL KOT!

YB Raz berkata...

benamkan orang pakatan kedalam tangki najis

Talikecapi berkata...

Bro, aku bukannya ahli parti mana mana. Tetapi artikle bro buat nih memang menunjukkan bahawa Husin nih memang racist. Mesti masa zaman sekolah dulu pantang jer nampak cina Husin akan panggil diorang komunis. Aku pun bukannya penyokong komunis. Tetapi kalau asyik racist jer sampai bila melayu tak akan maju.

Ni lagi satu. Gerakan sokong komunis. Gerakan dalam BN. Dalam BN ada UMNO. BN sokong komunis & UMNO pun sokong komunis....