Jumaat, Mei 29, 2009

Nak tengok Minah meRonggeng, tapi terjumpa ...

... entah sapa berbhangra dan berdangdut.




(Tengok di minit 3:30)

Ini kut gambar Kak Minah sedang meRonggeng.


Siap ada sound. Pi dengaq sini. Kalau menang, masuk PKR. Kita jelaskan bill RM80,000.

Siap tak merasa ni orang kesayangan Anwar. Bukan saja calus empat kali ni. Ini kesalahan pilihanraya. Rasuah juga namanya ... menipu pengundi. Lompat parti juga namanya.

Siap Nuar dan Zahrin lupa dulu gantungkan 11 orang sendiri. Zahrin pun dulu kaki dangdut. Mawar Lounge, PWTC. Ana ada. Kawan ajak ikut sama ... taulah.

Hehehe ... Keldaian joget Keldaian. Suka tengok, tak mahu ikutkan.

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Azmin pun kaki joget. Suka joget tiga serangkai. Huhuhu ...

Pemain biola

Press Sec Nuar berkata...

Rrrrreaksi Anwar yang sudah disediakan:

1. Ini tidak lain dan tidak bukan satu usaha Barrrrisan Nasional untuk membuat peerrrrangkap dan memfitnah calun pakatan rrrrakyat.

2. Ini tidak lain tidak bukan didalang oleh Najib untuk mengalih pandangan rrrrakyat dari kes pembunuhan Altantunya yang melibatkan RRRRazak Baginda dan Rrrrrosmah.

3. Ini tidak lain dan tidak bukan usaha untuk memfitnah saya dibelakangi Amerika, Israel dan Singapura. Memang benar. Saya pula belakangi jantan muda kulit licin. Itu pasal jangan-jangan sesekali membelakangi saya kerana saya akan membelakang balik.

Cucu Tok Selampit berkata...

Joget Tuan Husin Joget. kalau tidak reti joget kita bhargra ...

azlan berkata...

Lenggok yang kelihatan tak kekok sama sekali. Contoh orang kekok menari, Mawi ketika audition AF.

Pejuang Bangsa berkata...

betul ke husin lempoyang yang zahrain ni kaki dangdut ???? dasyat tu...kalau boleh husin dedahkan ..hehe


azmin tu ckp kak min minah ronggeng ,dia tu pun min ronggeng juga ..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah Azmin. Mengata orang Minah Ronggeng. Bini tu Kasi Tonggeng orang.

Kau juga yang bocorkan gambnar Eli Wong untuk jatuhkan Khalid.

Sebab Wan Azizah suka dengan Eli,
Anwar tak ambik pendirian dan serahkan pada si Khalid gagap. Inilah PKR skrg. Berjogetlah sesama sendiri.

Lepas dia dah berkuasa dan berpengaruh kembali, Anwar ketepikan dan kencing semua aktivis asal reformasi macam Nora dll.

Sokong Kak Min, reformis sebenar.


Bekas PKR

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
antidrM berkata...

Sin,

Ni cite lame la Sin..ko ni kan uptodate punya org..vision jauh..lagi satu yang ko percaya si nala kupang ni wat apa..setahu aku ko ni anti mat gelap aka sivakumar...

Cite ni dah basi la sin.. ko ni dah mati akal ke nak wat cite sensasi lain...cari la cite panas lain..mcm..org tak reti mandi junub ke...sembahyang subuh 4 rakkat ke..atau bini aku ngangdung lagi ke...bini aku canti dari bini sivakumar...macm tu la cite baru laris...

al-juborism mat sabu berkata...

Mcm Mat Pet aje..

Anti antidrM berkata...

Sin

Tolong buang pucimax antiDrM ni. Meluat aku.

No To Zaharain berkata...

Tengok Zaharin meronggeng

http://www.gerakan-anti-pkr.com/2009/05/datok-zaharin-pkr-penangbiar-betul.html

Salah laku Zaharian

http://malaysianstory.wordpress.com/2009/05/29/kak-min-versus-zahrain/

MENENTI HARI ESOK berkata...

tuan usin.


betul tu,minah rongeng rasa2 ada bagus sikit daripada bini sindiri jantan lain yang kasi tonggeng dan tunggang...macam kuda binal kato mat indon.

penanti joooommmmm undi kak Min.

Tanpa Nama berkata...

kau tu sin kaki dangdut dan kaki gelek jugak