Jumaat, Ogos 08, 2008

Kawan Yang Suruh Zahid

Zahid kata:

Setelah diambilkira pendapat, pandangan & sokongan di kalangan kawan-kawan, saya menawarkan diri sebagai Naib Presiden UMNO.

Mereka menyeru saya mencuba nasib bagi jawatan berkenaan. Selebihnya saya serahkan kepada keadaan, perwakilan dan takdir untuk menentukan.

Kawan macam mana ni Zahid?

Takkan tak ambilkira video ni ...


Anak Zahid Hamidi - The most amazing videos are a click away

Takkan tak ambilkira berita ini yang ada kaitan dengan video di atas ...



Takkan tak ingat dulu member kamcing ...

Dulu pun balaci Anwar. Dia belajar dari Anwar, belitnya ke? Syarahnya ke? Atau ...nya?

Dulu Anwar kena tangkap, Zahid pergi Indonesia jumpa dengan Rahim Ghouse dan rakan-rakan yang cabut ke sana?

Naik Anwar, dia naik. Naik Najib, dia naik. Naik Pak Lah, dia bodek dan naik.

Sekarang paling popular untuk menang Naib Presiden UMNO. Bayangkan, orang begini yang akan menjadi ketiga dalam hierarki bawah PM. Apa kebolehannya?

Husin mengata! Ya. Husin dengki! Haram tidak. Tidak ada yang Husin inginkan darinya. Intipatinya layakkah orang sedemikian jadi pemimpin? Fikirkan?

Wow! Menteri Ugama Imam Ada Had dan Ada Hari

25 ulasan:

koala bear berkata...

uish..

itu betul ke video anak Dato Zahid Hamidi?.entah-entah video anak orang lain.

fitnah itu dosanya lebih besar dari membunuh.lainlah melainkan ada bukti kukuh.

anakmalaysia berkata...

Anak dia ker?

MC Gay Gay berkata...

Hai sayang i tengah main... ops mandi, hehehe...

Kalau buat video husin tengah mandi agak2 ada orang nak tengok dak? heheheheee...

Tanpa Nama berkata...

Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual Consensual


naik naik naik

Tanpa Nama berkata...

"Beberapa orang saintis dari luar negara yang mengkaji tengkorak manusia di negara ini gempar apabila sebahagian daripada tengkorak yang ditemui mempunyai otak di dalamnya berkeadaan baik walaupun ada yang berusia mencecah 50 tahun.


Kajian lanjut ke atas penemuan luar biasa itu menemukan satu teori baru sebagai jawapan .Teori itu menyebutkan;otak yang ditemui di dalam tengkorak manusia itu berada dalam keadaan baik kerana pemilik otak tersebut amat jarang menggunakan otaknya untuk berfikir dan mengkaji sepanjang hidupnya.

Manusia-manusia itu ketika hidupnya bak kata Karam Singh Walia TV3 ibarat lembu yang dicucuk hidung dan seperti lalang ditiup angin

Penemuan menggemparkan itu yang ditegah pihak berkuasa mendedahkannya kepada media massa juga turut mengenal pasti spesies manusia yang mempunyai otak yang amat sedikit digunakan itu terdiri dari kalangan penyokong tegar satu kumpulan yang hampir pupus mulai Mac 2008 dikenali sebagai Kumpulan Alim Mim Nun Wau atau SARKAS seperti yang pernah disebut oleh Tan Sri P.Ramlee lebih kurang 40 tahun lalu.

Sekian laporan dari bilik berita http://tukulbesi.blogspot.com/ untuk rancangan cerita-cerita rekaan.

Tanpa Nama berkata...

Berdasarkan dakwaan Amir Bazli dalam rakaman yang dipaparkan dalam VCD itu insiden dia dipukul itu berpunca daripada hubungan cintanya dengan anak Zahid bernama Nuruhidayah yang tidak direstui.Difahamkan waktu itu Nuruhidayah masih bersuami. Namun rumahtangga mereka dikatakan menjadi tegang ekoran hubungan itu.

Berdasarkan cerita yang dipaparkan, Amir Bazli memberikan perincian peristiwa yang berlaku bermula dengan perkenalannya dengan Nurulhidayah sehinggalah kepada insiden beliau didakwa menculik Nurulhidayah dan anaknya.

Baca seterusnya di blog Pemuda Sabah

Masterdedah berkata...

Zahid Hamidi Bersekongkol dengan Anwar jatuhkan PM

Haji Bakhil berkata...

Anonymous 4:25 PM

Kalau consensual, maknanya halal kah? Macam mana zahid berkawan dengan budak yang kemudian ada uck uck anaknya. Dia yang membiarkan budak itu bermesra dengan ananya tak?

Apa hal pun, ini bukan contoh baik untuk Menteri Ugama Islam hadhari. Tak layak nak bersyarah dan beri ceramah memberi nasihat.

Dia memang tak layak pun. Dulu sindir Dr Mahathir dengan cronyism tapi dia sendiri kebas saham Yayasan gerak Bakti.

Dulu terkenal hingga disebut dalam majalah Asia Times mengenai kaki kereta. Sampai 10 biji kereta mewah yg semua bernombor 23. Boleh nampak di rumah di Taman melawati. Sekarang dudok Country Heights.

Sebelum jadi Menteri, dia ada loan ratus juta dengan Arab Malaysian. Mungkin mintak jadi Menteri dan sanggup bodek Pak Lah pasal masaalah hutang bank.

Masa jadi Menteri, cari can business. Kroni dia kawan di Kolej Islam Klang. Kolej Islam ...

Masa Chairman BSN yang dilantik oleh Anwar ibrahim, dia tolong Anwar dengan supply card credit untuk kempen politik dirinya dan Anwar. Ramai cerita bill bulanan kad2 kredit dia tolong bayarkan untuk Anwar.

Inilah Zahid Hamidi ... lalang numero uno. Bakal terjual negara nanti.

Tanpa Nama berkata...

Syed Hussein Al Atas ada tulis berikut mengenai Zahid Hamidi:

Zahid berketurunan raja dari Keraton Jogjarkata, kerabat Diraja Sultan Hamingkubono yang ke-10. Itulah orang yang dimaksudkan oleh penulis blog tersebut biarpun dia tak sebut nama.

Kata Zahid, anak perempuannya tiba-tiba hilang dari rumah selama tiga bulan dengan cucunya dilarikan oleh orang yang menuduh dan membuat lapuran polis konon dia dibelasah oleh Zahid dan menuntut ganti rugi akibat kecederaan. Walaupun dia tak lagi berkerja, bukan bererti dia tak boleh lagi berkerja. Dulu kerja apa menanggung dua anak dan menaiki motor besar?

Puas YB Raden Zahid mencari dan bermacam ikhtiar yang telah dia lakukan namun anak perempuannya dan cucunya itu tidak juga kembali ke pangkuan keluarga. Tentu sekali sebagai ibu bapa semakin resah dan cemas.

Sebagai seorang yang percaya dengan kekuasaan Allah swt, Raden Zahid, mengambil keputusan untuk ke Mekah menunaikan umrah sambil bermohon kepada Allah agar anak perempuannya itu kembali ke pangkuan keluarga. Zahid juga tak tahan hati melihat isterinya, Hamidah setiap hari berada dalam kesedihan.

Maha suci Allah Pemilik Kerajaan Langit dan Bumi, maka sekembalinya YB Zahid, dari Mekah dia menemui kembali anak perempuannya dan cucunya.

Betapa gembiranya hati seorang bapa bila anak kesayangan telah ditemui.Setelah menemui anaknya itu barulah dia mengetahui kenapa tiba-tiba sahaja anak perempuannya itu menghilangkan diri.

Rupa-rupanya ada manusia yang sanggup menggunakan ilmu hitam, ubat guna-guna untuk menculik anak perempuannya. Mengikut cerita Zahid lagi dalam kereta anak perempuannya itu, dia menemui bermacam-macam tangkal atau apa saja yang boleh dikaitkan dengan ilmu hitam termasuk dibadan anak perempuannya.

Setelah diberitahu alangkah terkejutnya Zahid, bila mengetahui lelaki terbabit adalah salah seorang yang terlibat bersama-samanya menyertai ekspidisi motosikal besar yang dianjurkan oleh beliau.

Cuba anda berada di tempat Dato Zahid? Apa perasaan anda bila mengetahui orang yang dipercayai sanggup buat begitu? Sanggup memalukan Zahid sekeluarga?
Apakah anda akan hanya duduk berdiam diri atau akan singgahkan sebiji penumbuk di muka orang itu?

Biasalah kalau jantan itu kena belasah, lepas kena belasah dia minta maaf.Orang bersalah. Kenapa ketika itu tidak buat lapuran polis?

Kerana orang sudah menghulurkan tangan memohon maaf, Zahid pun memaafkan lelaki tersebut dan minta dia berjanji perkara itu habis disitu saja.

Mereka bersetuju untuk menganggap kes ini sudah selesai tanpa ada sebarang dendam di hati. Dengan bersangka baik, Zahid tidaklah berdendam terhadap lelaki itu selepas dia memohon maaf.

Yang peliknya bila tiba hari bahagia anak perempuan Zahid mahu kahwin tiba-tiba sahaja lelaki tersebut mengambil tindakan undang-undang terhadap Zahid.

Perkara ini telah dibawa ke Parlimen tapi Zahid tidak didakwa kerana dia didapati tidak bersalah. Apakah tidak mungkin ada pihak yang mahu merosakkan namanya? Ini semua ada agenda politik.

Hendak tahu kebaikan seseorang tanya pada sahabatnya, ingin tahu keburukan seseorang tanya musuhnya.

"Sesudah timbul kebenaran yang batil akan gugur dengan sendirinya." - Al-Quran.

Kalau siapa nak percaya spin penulis politik lallang paling besar, teruskan percaya. Hehehe

Berita dari gunung berkata...

Sin,

Rupa Zahid ada iras-iras orang alim, seperti wajah Abdullah dan Anwar juga.

Wajah Zahid boleh imbangi wajah dan aura Adnan dan Noh.

Tk.

Tanpa Nama berkata...

Jika UMNO mengetengahkan seorang pemimpin yang lalang, tiada pendirian, kesetian, dan kebolehan serta korup ke hadapan, ia hanya akan melemahkan UMNO.

Adakah UMNO dengan berjuta ahli begitu ketandusan kepimpinan hingga mereka seperti Zahid, Khaled Nordin, KHairy dan Khir Toyo yang naik?

Kriteria apa yang UMNO sebagai parti yang mengatakan Melayu=UMNO dan UMNO=Melayu gunakan untuk mengetengahkan pemimpin yang merupakan proxy kepimpinan orang Melayu?

Bung Karno berkata...

Anon 7.18 p.m.

Hal peribadi tu dapat simpati,tapi cerita haji bakhil memang sah sah.

Zahid ni mula bekerja sejak graduate dpd U.M. dulu pun dah pandai sapu abis. Yang haram haram. Ini bukan fitnah.

Dia memang tinggi punya lalang. Sekarang dia sedang siap menyambut Anwar. Kalau Anwar didapati TERBESALAH terhadap Saiful, Zahid akan guna JAWI untuk hapuskan dosa Anwar dan pekena Saiful.

Tanpa Nama berkata...

Pernah dia (Zahid) memberitahu saya bahawa "Boss" dia tetap Anwar. Kerana keadaan untuk mencari makan, dia buat selamba sahaja. Dia dengan bangganya menyatakan Anwar suka makan ubi kayu yang dia tanam diatas Lot tanah bersebelahan rumah beliau di Country Heights yang bernilai RM3Juta... Manusia paling bermuka-muka inilah mendapat balasan di Dunia ini. Pirah.. keturunan raja konon. Apa gah nya?

lebih percaya ular berkata...

Saya telah pergi ke seluruh pelosok dunia, saya ingin berkongsi pengalaman semasa dberada di over sea. saya amat terkejut apabila terdapat manusia di luar sana mengenali PM saya.
antara negara yang telah saya lawati adalah seperti berikut :

Siberia : you from malaysia? yes malaysia jawab saya.....
PAK LAH is good.

Nebraksa : you from malaysia? yes malaysia jawab saya.....
PAK LAH is good.

Antartika :you from malaysia? yes malaysia jawab saya.....
PAK LAH is good.

itu kat kawasan iklim sejuk, iklim panas seperti berikut :

Turkiminstan : you from malaysia? yes malaysia jawab saya.....
PAK LAH is good.

Ambigastan : you from malaysia? yes malaysia jawab saya.....
PAK LAH is good.

Karpalstan : you from malaysia? yes malaysia jawab saya.....
PAK LAH is good.

Pada masa itu terpancut rasa bangga di hati saya...

Tanpa Nama berkata...

good ke goat.. tolong semak ejaan
kluangman

ayor lemuju berkata...

depa pun pangge badawi pak lah jugak ka?

White berkata...

Aku nak tahu dulu, video ni sahih ke tak, sumbernya dari mana. Tak nak lah buat spekulasi melebih-lebih,kesian anak orang yang mungkin tak bersalah.

Zahid Hamidi berkata...

Saya mengaku semua itu adalah benar.

Saya mohon sokongan anda semua untuk jadi Naib presiden UMNO.

Komisyen 25%!

Tanpa Nama berkata...

saya kenal benar dengan anak Dato zahid nie... anak perempuan dia nie memang tak tahu malu dan suami dia sekarang...dia khawin selepas rampas tunangan orang..suaminyer syed alman zain syed alwi.. sudah bertunang kemudian putus gara2 anak dato.. Ahmad Zahid Hamidi (nurulhidayah ahmad zahid)... so syed hussien.. siapa guna2 nie.. kalau dah perangai macam tu..tak payah nak buat cerita bukan2 ...

Tanpa Nama berkata...

Astaga..betul ke anak diani? Zahid ni senior aku kat Ipoh dulu..taklah kenal sebab beza banyak tahunla jugak...tapi aku tengok kawan-kawan aku yang jadi tukang kipas dia, dapat income luarbiasa..ada yang boleh bukak batching plant, kolam ikan bla, bla, bla...

Tanpa Nama berkata...

Dengan nama Allah yang Pemurah dan Maha Pengasihani;

Didalam kitab suci Al-Quran, ada Firman Allah yang mengatakan supaya kita tidak mengaibkan saudara seislam kita. Saya sebagai hamba Allah yg prihatin meminta encik husin sedar akan tindakan encik husin menunjukkan video itu yg tidak kita tahu kesahihanya Namun begitu, saya rasa encik Husin tak takut dgn janji Allah dalam ayat tersebut. Semoga encik husin dan sekeluarga tidak di aibkan ALLAH atas tindakan encik husin.

Tanpa Nama berkata...

kepada yang kata dia kenal syed alman zain tu, kalau berani cuba letak nama, sebab saya ni housemate dia masa dia belum kawin. Saya hadir masa dia bertunang dgn wanita yg sebelum Nurul dan Nurul sendiri. Untuk pengetahuan kamu, Tunang si Alman tu memutuskan pertunangan sebab bertemu lelaki yg lebih sepadan dua minggu sebelum majlis pernikahan. Pada masa tu Nurul pun dia tak kenal. Kalau tak tau cerita jgn buat cerita fitnah.. seburuk-buruk Abu Jahal dan Abu Lahab pun tak pernah depa fitnah Nabi.

Tanpa Nama berkata...

hey...dia pun tak de mana pandai2 pulak nak ajar kita..tgk muka ko tu sikit ko pun terhegeh2 dengan nurulhidayah dulu..bukan kita tidak tahu tapi sebab muka ko mcm pinggan tak siap tak lah si nuruhidayah tu terhegeh2 kat ko...ahahahaha...ko tu apasal tahu lah nak bodek bapak dia...ko ingat aku tak tahu..bodek2 jgn tak bodek income boleh bertambah2...murah rezeki nanti...hidup nie biarlah cari rezeki halal bukan mkn rasuah bodoh...kl dah melayu tuu melayu jugak..nak cepat kaya..bila nak khawin duda tak sedar diri..

Tanpa Nama berkata...

untuk pengetahuan semua video tu memang nurul hidayah anak zahid hamidi.

saya pun kenal sangat2 dia.

memang nurul ni kepala tak betul sikit... dah banyak lelaki dia kawan sebelum kes amir bazli ni kalau semua nak tau...

lepas kes amir bazli ni pun banyak lagi budak lelaki dia kawan..

banyak jantan dia nak kawin semua tak jadi.

akhirnya kawin dan sekarang ada 2 anak (3 termasuk anak suami pertama)

Suami dia sekarang pun lebih kurang dgn amir bazli la... puncanya nak duit jer.. nak jadi kairy jamaluddin.

itulah nampak gaya menantu zahid.. hancur!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

sukati korang je nak ngate pak cik n makcik aku kan? ingat.. Tuhan Maha Adil.. semoga korang dpt pembalasan kelak!