Jumaat, Ogos 22, 2008

Baik Dudok Rumah Jahit Baju dan Masak Kek

Alah ... sibuk aja kau ni, Khairiah. Nak tanam oranglah. Nak matikan politik oranglah.

Pakai seluar pulak tu.

Baru aku sebut baik dia tak keluar kempen, dia dah buat sibuk pulak. Ini nak tunjuk muka mesti tak lain dan tak bukan nak ambil kredit?

Usaha pemutihan sedang dijalankan secara halus. Ada yang mungkin baru dapat dikelabukan.

Siapa kau dengan tangan yang bergelumang dengan rasuah untuk mempersoalkan sumber dana Anwar? Siapa kau nak persoalkan mengenai pertuduhan rasuah terhadap dua ADN Perak? Siapa kau nak persoalkan kenapa Anwar bawak budak buat kopi, Saiful ke luar negara?
Alah ... kau pun sama kedi, pejenis pakai pakaian perempuan. Baik dudok rumah belajar menjahit atau memasak kek dari Mak Jeanne.

Kalau nak bantu memutihkan keadaan, sapu muka kamu dengan whitening cream sampai cerah. Lagi kamu tak tunjuk muka dan hati hitam kau, lagi ada harapan untuk cuba menang untuk BN.


Syarahan itu berkempen untuk BN atau PR? Hmmm .... macam sabotaj aja.

Kalau Dolah pun nak sibuk-sibuk turun pada hari minggu ini, baik tutup kedai balik aja.

Wow! Pembelot untung dijual.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Maklum laaa...pemilihan dah dekaat..
Kenalah buat2 sibuk.
Tonjol-tonjol la mana yang patut

Tanpa Nama berkata...

tonjol jangan tak tonjol
itu yang betis pun tertonjol
auw khairiah
kedi!

sukaramai berkata...

kedi ni liabiliti.. patut duduk rumah.. tunjuk muka terus kalah punya BN!

Jamal Pak Tongkol berkata...

Semasa PRU 12, semua tempat yang Dolah lawat dan kempen kalah.

Si Khairiah lagi teruk.

Tempat2 yang dia tak lawat pun kalah ... huh huh huh

Dolah dan Khairiah wakil pos malaysia bukan wakil rakyat. Betul tak Sin?

Mi Udang berkata...

Persekongkolan Anwar-Dolah-KJ ketiga2 ajen CIA masih ada.

Jentera kempen UMNO di PPauh sedang disabotaj dari dalam untuk membantu seorang dari mereka menang.

Jentera UMNO sengaja tak berjalan untuk memburukan Najib.

Pengikut Anwar yang kuat dan calun Ketua Bahagian, Ahmad Saad dalam diam memasang jarum mencucuk orang ramai. Pengikut Ahmad Saad yang pernah membawa usul cawanagn untuk menjemput Anwar masuk balik UMNO.

Undi Melayu dikatakan sudah bertambah baik hingga mencecah 50:50. Undi bukan Melayu sebanyak 30% tidak mesti majoriti kepada Anwar.

Khairy pula muncul untuk menimbulkan kebencian orang ramai. Dolah pun akan muncul sekejap masa lagi untuk membuat orang ramai menyampah.

Banner husin menunjukan ada pihak yang sedar akan perkara ini. Harap orang PPauh sempat disedarkan dari ditipu, diguna dan dimain oleh anak tempatan yang pernah menjadi "harapan" mereka tetapi kini adalah talibarut asing.

Selama Anwar menjadi Menteri hingga ke TPM, jasanya kepada PPauh hanya Lebuhraya bertol yang perlu dibayar.

Dia mempunyai rancangan besar untuk dirinya. Adakah dia ada masa untuk pulang, berkhidmat dan melayan susah resah penduduk PPauh?

Adakah dia boleh berlaku adil kepada semua penduduk - tidak kira apa bangsa, agama, kaum dan parti - seperti yang sudah ditunjukkan oleh Arif Shah selama ini?

Tanpa Nama berkata...

Sin..

kalu tak nak tulis komen ni tak ngape..

Sedara jauh ko Usin Bolt menang dua pingat Emas pecah rekod Dunia..Malaysia hanya dapat perak aje....

Wassalammmm

Tanpa Nama berkata...

Kedi.......... opps silap Khairiah mana satu ni. Ahhh dua dua sama auw auw juga la.
Anwar akan kalah kalau takde kacau daun dari Pahlah dan Pakpuk (singkatan bapuk). Bukan nak kempen tapi menjahanamkan usaha orang lain pi lah.

Tanpa Nama berkata...

Si Khairi ni, daripada pi permatang pauh buat serabut,
baik pakai dress pi jumpa Nuar and tayang bontot.

lebih percaya ular berkata...

Bapa mentua si heri boy tu buat apa kat landasan keretapi hah?

Orang sibuk berasak-asak nak pergi kerja dia pula buat2 sibuk.

Bukan nya apa tu dia nak tengok orang suka kat dia lagi tak....

Bijak juga pak lah ni ye.

p/s
Lain kali bawa sekali si promoter Hishamudin rais tu.

Tanpa Nama berkata...

ni yang aku nak marah kat jamal pak tongkol!!!

apasal ko letak depa dua tu sebagai wakil pos malaysia???

sepatutnya ko letak deme dua orang sebagai

WAKIL POS DIPANG sudah ler....

sapa sokong???biar depa pi jaga org asli pulak kali ni...