Isnin, September 29, 2008

Dunia ... Dunia ... (4): Guna Cermin


Mukhriz kata berhenti sekat orang dari bertemu calun. Khairy pun dakwa disekat dari berjumpa ahli-ahli Pemuda.

Tapi macam mana Pemuda Sabah boleh umum sokong Khairy sepenuhnya? Rupanya macam ada Bahagian yang sudah disekat dari calun orang lain. Mesti ada Bahagian nak orang lain.

Dalam Sinar Harian edisi hari ini, September 28, Khairy kata imejnya baik.

Pernah Khairy kata saya boleh jadi jutawan segera kalau dia gelap mata. Kononnya dia tidak mahu. Selama ini, Khairy dapat pendapatan dari mana untuk membiaya keluarganya?

Pak Lah pernah kata dia tak pakai Khairy sebegai Penasihat. Tapi kenapa Khairy pernah kata dia pergi ke pejabat Pak Lah dua sekali seminggu.

Satu masa dahulu, Khairy kata dia akan memastikan dirinya putih seputihnya.

Khairy, Khairy ... Bila sikat rambut, guna cermin ke tidak?

9 ulasan:

cekka berkata...

Ini worang satu species dengan Anwar juga..

kluangman berkata...

Khaiy berebut cermin dengan Dolah untuk melihat samada mereka masih 'relevan' atau tidak.

Sebenarnya cermin itu kerap disorok oleh Jean dan Nuri kerana mereka tahu laki mereka pasti terkejut kalau terpandang wajah masing2 dicermin.

Rakyat telah memeri cermin di PU12 dan mengemasiskinikannya di Permatang Pauh yang lalu. MT juga telah memberi cermin yang sama tetapi masih berdolak dalik. Ekonomi negara akan menjadi cermin sedikit masa lagi jika masih mahu bertangguh.

Haji Bakhil berkata...

Masaalah Khairy, cermin yang diguna di rumah melihatkan mukanya yang sentiasa putih, tetapi sebenarnya bontot kuali.

Thomas Mok berkata...

mertua borek....

Selamat Hari Raya ya kepada tuan rumah dan semua rakyat malaysia. mzb...

Tanpa Nama berkata...

Agaknya Khairy kalau sikat rambut, pakai bryllcream atau KY Jelly. Otak dia ni tak betul.

Conspiracy Theorist berkata...

Salam Bro HL,

Selamat Hari Raya Aidil Fitri,..Maaf dzahir batin to bro & keluarga..

Jonhafiz

perfectwater75 berkata...

Salam!

KJ mesti guna bedak cap "Tepung Gomak" P.Ramlee dalam Seniman Bujang Lapok sebab tu dia nampak diri dia tu putih memanjang...

thx!

sudu berkata...

khairy nie mmg budak tak tahu malu.. aku tunggu nak sembelih dia buat korban jerk sin.. pagi2 nanti dia bangun habis najis orang baling kat depan rumah dia.

ilovebudu berkata...

untuk Nasikhak..kakaka