Selasa, September 30, 2008

Perutusan Hari Raya PM di TV

Tahun ini perutusan raya pakai kot. Bila pencen, dah tak boleh pakai kot banyak-banyak.

Husin dapat tahu mengenai ini dari satu suara.

Dia kata malam ini adalah Pertusan Hari Raya Aidil Fitri Perdana Menteri. Tapi jangan lupa cabut wayar TV tu.

Ada kawan Husin kasi SMS kata tak payah cabut TV. Bila muka Dolah masuk saja TV, secara otomotik TV tu mati sendiri. Betoi tu, kalau tak rosak TV hangpa.

Tinggal berapa minit nak buka, hangpa kasi Ramadan aku tak sempurna.

Siapa yang nak dengaq Perutusan di TV, hangpa dengaq la. Husin dah lama boring. Baik-baik cerita sama dia. Nak kasi nasihat. Mungkin lain gut tahun ni.

Jangan main mercun, boleh jadi olahragawan para olimpik.

Bawak kereta baik-baik. Kalau ngantuk tengah jalan, berhenti di tempat hentian yang pentadbiran Dolah sudah "bina".

Kalau pi kubur orang tua-tua, jangan lupa bawak bunga. Bunga-bunga ini akan doakan arwah dalam kuboq.

Orang tak tahu ini semua. Hanya PM Dolah saja boleh terpikiaq benda macam ni. Tapi takpa tahun ini kita tak dengaq cemerlang, gemilang dan terbilang. Dah lama tak dengaq slogan tu.

Besok dia buat open house di PWTC. Jangan tak pi, ada kain pelikat ... hehehe. Tak akan tak boleh Dolah. Dengaq-dengaq menantu dah keluarkan RM70 juta duit untuk kempen. Dapat duit jangan sedekah "kerang rebus".

Wow! Rendang, ketupat, kueh anika warna

Update Okt 2hb 8:30 pagi:

Dengar-dengar lauk pauk untuk 200,000 terbuang di PWTC. Hanya dalam 40 ribu atau paling pun kurang dari 50 ribu yang datang.

Betul ke dia faham dan mengutamakan parti dari diri sendiri?

Macam betul saja Musang Hitam Tak Berbulu Kening kata di TV malam semalam Dolah faham hasrat akarumbi? Apa pasal dia nak mansuhkan undi kuota sekarang?

11 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Nak tanya Husin Lempoyang, ucapan kat TV mana?

Sebab wayar hilang, tengah cari. Harapnya sebelum dia berucap, dapat cucuk wayar.

Kat You Tube tak ada ke?

Jika tidak, kerang rebus Lah jawannya, InsyaAllah, esok kat PWTC.

Kain pelikat dah manyak dah, tahun ini tak payah Lah. Asyik-asyik kain pelikat je. Bagi Lah Mercedez ke pulak.

Tanpa Nama berkata...

Dia nak kasi syer scomi sorang satu.

Tapi ... abis dia pergi. Satu syer 3 sen setengah. Kalau jual, abis bayar broker saja.

Semua kontrak kensel hehehe!!!

ilovebudu berkata...

kekeke..memalam raya nak kasi mender...10sen 15sen lepas raya 20sen?...

cucupakkasim berkata...

nasib baik harga TV agak mahal,kalau di takdirkan harga TV RM 2 atau RM 3, dah tentu tiap kali muncul wajah si Dol ni,pasti aku dah humban TV tu dari tingkat 4 rumah aku ....selamat hari raya husin lempoyang,tahun ini kita makan rendang daging unta.

Tanpa Nama berkata...

Kalau David Copperfield kawan aku memang aku akan minta jasa baik dia untuk "menghilangkan" si-dolah yang tak berguna ini untuk selama lama nya.

Tanpa Nama berkata...

Sin, Paklah tahun ini dapat perutusan istimewa yang berupakan sepanduk yang di rentang sepanjang jalan di Putrajaya yang berbunyi - Demi Negara Paklah Wajib Berhenti Jadi PM dan Presiden UMNO. Masuk tol Kajang dah nampak.
Sehingga begitu taksub rakyat Malaysia kini sehinggakan ucapan hari raya turut diubah suruh Paklah Berhenti. Ikutkan firasat dan pengalam yang sudah-sudah Paklah akan umumkan bahawa beliau akan bertanding jawatan Presiden UMNO pada March nanti. Najib dan MKT UMNO kena kantoi bulat-bulat pada hari Jumaat di bulan Ramadhan.
Sepatutnya sepanduk baru patut diletakkan berbunyi Demi Keluarga Paklah digesa tidak Berhenti.
Doakan di hari baik dan bulan baik ini biarlah sekeluarga mereka MAMPUS.

Tanpa Nama berkata...

Paklah dimalukan di mata dunia oleh HINDRAF lagi. Tidak pernah apa-apa majlis sambutan perayaan sambutan Tahun Baru dikecohkan di seluruh dunia tetapi hari ini berlaku di PWTC.
Inilah akibatnya bila kita hendak bersikap terbuka macam barat. Manakan tidak suasana dalam dewan PWTC tiba-tiba jadi gelap. Sibuk semua pembantu Paklah hendak siapkan payung tetapi hujan tak turun, HINDRAF pula yang turun.
Sial punya HINDRAF sebab tak tau hormat perayaan umat Islam. Memang Bangsa PAria melarat lebih baik berambus dari bumi bertuah ini.
Kalau Majlis Peguam masuk campur kita sepak sekali dengan bangsa awan hujan ini.
Barua bangsat punya manusia.

Tanpa Nama berkata...

I suka your blog bro Husin..kalau ada masa, singgah di blog kami di http://paneh.blogspot.com

DiNO-JPB berkata...

betoi ke apa yang hang habaq ni sin..aku dengaq ramai datang nak cium tangan paklah untuk dapat project atau jawatan kosong yang mangkin banyak...woow hang ada hantaq spy ambik gambaq tak...tolong siar dalam blog hang ne...


P/s aku nak pi rumah terbuka tun nanti,,,,,, JUMPA sana...Jumpa disana . disana

rojok betik kuoh ikang berkata...

org berbudi kita berbahasa..org memberi kita merasa..

kalau pak lah bagi kain pelikat, ambik je la..jangan cakap banyak..

lepas tu balas dengan kain kapan..

Tanpa Nama berkata...

[url=http://pinterest.com/tidehats/]snapback hats[/url]
In Philadelphia, I'd 3 tickets, 3 days consecutively, after I'm on vacation for 3 weeks and they'd done road work 2 weeks in (signs weren't up when I left) so that they moved (towed) my car taken care of, 2 blocks away, and left it inside a 2-hour parking zone. After i went to fight the tickets, she still found me guilty because "I could have left my keys with a friend who parked it there." (What?! Like I've friends that stupid.) Used to do research and found the subcontractor who did the street work, but was never able to get a document stating either they did work or moved my car. When I submitted a request for an appeal, I wrote the entire story, including which i was waiting for a document in the subcontractor.
Use sound like a memory trigger when you're studying or learning something new. If you discover it hard to keep listening, for example during a lecture or lesson, spend time building up your powers of concentration every single day. Should you keep considering everything, you will end payment attention to that which you hear..
a brand refers back to the renowned ownership of the firm to a specific product


[url=http://www.shinesunglass.com/]Oakley Sunglasses Outlet[/url]
and the study revealed when the emotional attachment towards the brand is achieved
The original Speedmaster used a Lemania-based hand-wound chronograph movement having a column wheel actuation mechanism. This movement, referred to as calibre 321, was produced before the late 1960s and was at the watches which were worn on the moon. OMEGA proceeded to totally change this calibre, opting instead for any simpler cam-actuated chronograph movement that was cheaper to produce and simpler to construct and adjust.

[url=http://www.absorblearning.com/chemistry/article.php]sexy dress[/url]
[url=http://www.shinesunglass.com/]Oakley Sunglasses Outlet[/url]
[url=http://www.picknewera.com/]Cheap Snapback Hats[/url]